Direktlänk till inlägg 30 december 2020

Gott Nytt År!

Av Natascha Lindberg - 30 december 2020 00:30


Nu är vi här -årets sista dag.

I alla fall för mig -nyårsafton ser jag som dagen då vi tackar för det som har vart och välkomnar det nya. Och visst välkomnar vi det nya!


Vad har vi lärt oss, vad kan vi ta med oss, vad kan vi minnas och kan ta med oss in i framtiden. Svaret på den frågan -massor! Jag är tacksam, trygg och har aldrig och kommer aldrig att ta något gör givet -det är en lärdom vi alla fick lära oss i år!?


Själv är jag klar med 2020 -jag vill inte se tillbaka men jag lär aldrig glömma! 

Nu vill jag se vad 2021 har att erbjuda

-för hur mycket värre kan det bli? 

Aldrig tidigare har jag vart mer taggad på att få vända blad och börja om på nytt

-är jag ensam om det?


  

Gott Nytt År! 

 

🖤

 

 
 
Hannas krypin

Hannas krypin

30 december 2020 06:56

Årets näst sista dag menar du. 😜 Jag vill heller inte se tillbaka samtidigt som jag fått massor med nya livserfarenheter. Du är inte ensam om att vara taggad och börja om på nytt. Det är jag med.

http://hannafialotta.blogg.se

Natascha Lindberg

30 december 2020 18:20

För mig är det den sista dagen.. imorgon firar vi in ett (förhoppningsvist) bättre år

 
Jennysvardag

Jennysvardag

30 december 2020 16:38

Jag är så med dig om att vara taggad för ett nytt år. Det finns så mycket jag vill glömma detta år. Att ta livet för givet har vi verkligen lärt oss i år.

http://Nouw.com/jennysvardag

Natascha Lindberg

30 december 2020 18:19

Välkommen 2021!

 
Madde

Madde

30 december 2020 16:51

Jag kan bara hålla med dig. Låt detta året ta slut nu, och sen hoppas vi på ett mycket bättre 2021. Det måste bara sluta bättre.

http://https://www.nouw.com/madelena

Natascha Lindberg

30 december 2020 18:18

Vi hoppas på det

 
maria

maria

30 december 2020 20:00

ja, 2020 är verkligen ett år man kommer att minnas. Bor i ett land där munskydd är högt rekommenderat och till och med barnen påminner att ta på dem när vi lämnar bilen. För de har blivit så vana med det

http://mariasliv.net

Natascha Lindberg

30 december 2020 20:29

Här är det inte alls lika.. Barnen har ännu inte lärt sig vad munskydd är, knappt någon använder det🤔

 
Jessi

Jessi

30 december 2020 21:17

För mig är idag den näst sista dagen. Den sista dagen är morgon på detta här konstiga håret 2020. För man firar inte in det nya året förräns på 12 slaget på kvällen 🙂. Så tänker jag 😊.

Att ta något för givet har vi lärt oss i året att det kan man inte göra.
Håller med dig! Vill med vända blad & se fram i mot nytt är.

http://https://fighterwomen85.se

Natascha Lindberg

2 januari 2021 20:54

❤️

 
★Orsakulla mamma vid 20, finporslin & pudelliv

★Orsakulla mamma vid 20, finporslin & pudelliv

30 december 2020 22:54

Jag tillhör inte kategorin med positivister, snarare så tror jag det lär bli ett helvete i alla fall första halvan av året, sen får man se. Det är ju liksom inte slut på eländet ännu. Ser man till gamla profeter så sa de också att: Livet är ett långt lidande. Det finns en sanning i den saken ;D .

http://www.saramadeleine.se

Natascha Lindberg

2 januari 2021 20:53

😅 Jag hoppas lidandet är över snart ❤️

 
Lexochlogan

Lexochlogan

31 december 2020 00:17

Jag är också färdig med 2020, mer än färdig samtidigt har vi ändå haft ett ganska bra år trots omständigheterna och jag känner mig mer fri och får gjort mer än någonsin. Vi jobbar mycket hemifrån ocv kommer göra det under en bra tid framåt tror jag men med det kommer både ansvar och möjligheter, för mig är det just nu vad jag behöver. Ha en fin ny år fina du

http://nouw.com/lexochlogan

Natascha Lindberg

2 januari 2021 20:53

Så härligt för sig. Jag har också klarat mig ganska bra. Vart ledig mkt med beralt, barnen har sluppit förskola och fritids.. Men jag saknar friheten att röra mig vart jag vill❤️

 
Amanda

Amanda

31 december 2020 03:11

Ja jag hoppas på att 2021 blir ett bättre år än 2020. Nyår 2019 trodde jag aldrig att en pandemi var så nära. Hoppas på ett bättre år nu :)

http://https://amandizan.wordpress.com

Natascha Lindberg

2 januari 2021 20:51

Vi håller tummarna👏👍

 
Mirre

Mirre

31 december 2020 12:36

Ja dett aåret är bara massa ångest och negativt, men när jag satt ihop min årsresume inser jag att vi gjorde en del trevligt och mysigt med

Gott Nytt År till er

http://sweetwordsbymirre.com

Natascha Lindberg

2 januari 2021 20:44

Men vi också 👏 hade bara önskat mer frihet ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards