Direktlänk till inlägg 15 januari 2021

Dålig update..

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2021 13:29


Jag har inte vart inloggad på bloggen på över en vecka. Jag har inte riktigt tagit mig för att skriva -har heller inte riktigt haft något att skriva om. Inte vet jag om jag har något att skriva om idag heller. 


I tisdags gjorde jag mitt första arbetspass för i år -efter att ha haft ledigt i 3v. Det har varit skönt -även om man inte har kunnat göra något speciellt. Vi har åkt skridskor, bob och myst inne med film, spel och pussel. Barnen började i måndags skola och det vanliga ekorrhjulet är nu igång. 


Jag har på riktigt kommit igång med min träning och försöker i rimlig takt att komma tillbaka till den normala dygnsrytmen -vilket är svårt när man inte har haft några som helst måsten på så lång tid. I tisdags -efter att ha arbetat mina 8h så var kroppen helt mör och huvudet gick på lågvarv. klockan 19:30 kastade jag in handduken och gick tillsammans med min yngsta och la mig för natten.

Dagen efter -efter att ha fått nästan 11h sömn var jag nästan återställd.


Fredag idag då -helg och ledighet för resten av familjen. Som så många tidigare helger har vi inga planer inför helgen. Både skönt och ganska så trist. Jag vill känna att jag har möjligheten till friheten att kunna göra vad jag vill men kanske väljer att inte göra någonting

-idag är det lite tvärtom.


Ha en riktigt fin fredag!


🖤


 
 
Blondina

Blondina

15 januari 2021 15:58

Skönt med en pause ibland eller hur? Plus har man inget att skriva så behöver man inte alltid skriva massa dravel ist :) skönt att du har kommit igång med träningen igen :) va glad jag blir av att höra de :) ja ska börja hos en fysioterapeut på måndag - ska bli så kul! Få krafterna tillbaka i benen och kroppen

http://Https://blondinas.se

Natascha Lindberg

16 januari 2021 18:14

Så härligt för dig👏❤️ nej men precis, skriva för skrivandes skull

 
Jennysvardag

Jennysvardag

15 januari 2021 19:26

Att vardagen är igång märks väldigt tydligt. Vad skönt det lät att sova i nästan 11 timmar, kan tänka mig att du kände dig utvilad när du vaknade. Jag tycker att det är skönt att inte ha något planerat på helgerna, för då kan man verkligen göra det som man känner för :) jag hoppas att du får en bra helg :)

http://Nouw.com/jennysvardag

Natascha Lindberg

16 januari 2021 18:13

Det var fantastiskt 😊 ha en fin helg du med!

 
Madde

Madde

15 januari 2021 19:39

Händer inte så mycket i någons liv just nu. Man lever dag för dag bara. Även om det tar lite tid att komma in i den vanliga rytmen så är det viktigt.

http://www.nouw.com/madelena

Natascha Lindberg

16 januari 2021 18:13

Så viktigt, litet måste få snurra på ❤️

 
Diana Saelöen

Diana Saelöen

15 januari 2021 21:21

Ibland är det bara så att bloggen får vila lite. Jag tycker att det är skönt i bland... att vara ledig utan några planer

http://https://nouw.com/fibrolivet

Natascha Lindberg

16 januari 2021 18:15

Ja men faktiskt, iaf att bara skriva dravell😅

 
Orsakulla mamma vid 20 finporslin & pudelliv

Orsakulla mamma vid 20 finporslin & pudelliv

15 januari 2021 22:34

Känns lite som du beskriver hela vardagen för alla. Livet är verkligen så tråkigt, vad gör man annat en är hemma eller jobbar liksom. Känner i alla fall att det suger lusten ur en att aldrig få göra något, eller ens se framemot något.

http://www.saramadeleine.se

Natascha Lindberg

17 januari 2021 12:08

Ja men det är ju sååå tråkigt🤦‍♀️jag vill börja leva.. Nu👏

 
Madde

Madde

15 januari 2021 23:00

Ibland har man perioder när man inte vet ens vad man ska skiva eller har orken. Men det kommer och går. Hoppas ni får en fin helg

http://www.motherandwife.se

Natascha Lindberg

16 januari 2021 18:12

Tack detsamma ❤️

 
Jessi

Jessi

16 januari 2021 01:29

Så skönt att du får börja jobba igen. Det är skönt med ledigt. Men åxå skönt att ha rutiner på vardagen åxå 😊.

Skönt med en lång återhämtning. När kroppen inte är vann. Då blir den trött. Å det kommer att ta typ en vecka innan kroppen är inne i rutinerna igen.

Vi har heller inget planerat i helgen.

http://nouw.com/jessifri85

Natascha Lindberg

16 januari 2021 18:16

Det tar tid, det gör det verkligen 😅

 
Annica

Annica

16 januari 2021 09:09

Ja, här har vi haft svårt att komma tillbaka till sovrutinerna då dessa brast helt under jul. Men nu så! Jag tror vi är på banan igen.

http://Annica.me

Natascha Lindberg

16 januari 2021 18:12

Det tar lite tid men sen så👏

 
Amanda

Amanda

16 januari 2021 10:50

Härligt att ni är i gång på normala grunder nu med jobb och skolla :) här har vi inte heller några planer i dag :)

http://https://nouw.com/amandamalmflod

Natascha Lindberg

16 januari 2021 18:11

Skönt att bara vara👏

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards