Alla inlägg under februari 2021

Av Natascha Lindberg - 25 februari 2021 23:04


Tänk att jag nu är här -jag är nu arbetslös och måste återigen fundera på framtiden. 

Just nu är jag inte stressad eller orolig. Det skulle ta för mycket av min energi -energi som jag kan lägga på annat, viktigare! Jag kan trots alls inte påverka situationen! 


 

Idag är det som sagt min första dag som arbetslös. Det kan komma att bli en helt fantastisk resa med nya möjligheter och tid att reflektera över vad jag vill -det kan också gå rent åt hel***** Men oavsett vad så tar jag det där och då! 


Jag börjar min första arbetslösa vecka men att ha sportlov med ungarna -något dom 2 yngsta har sett fram emot.. -och som inte alls har vart en självklarhet för just dom eftersom jag i vanliga fall har arbetat sportlovsveckan.


🖤


Av Natascha Lindberg - 16 februari 2021 07:00


Visst var det 2 dagar sen som själva dagen var -men som alltid har tiden bara rusat iväg.

Trots att det knappt finns några måste i mitt liv så tycks tiden rulla på -men ändå stå still?!


Vart ni uppvaktade på dagen -fick ni några gåvor, god mat eller ens ett kort? 


I år gjorde jag något annorlunda och förutom att ge barnen ett kort samt en chokladbit som jag annars ger så ordnade jag också med en enklare brunch! Jag bjöd på bla.a pannkakor, jordgubbar, druvor, melon m.m

-vilket vart väldigt uppskattat. 

 

 

Min fina familj -mina fina killar!

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards