Direktlänk till inlägg 23 december 2021

Hotell Bugelhof

Av Natascha Lindberg - 23 december 2021 18:32


Förra helgen vart jag medbjuden som respektive på Jonas firmafest -en övernattning i Sälen på hotell Bugelhof med middag på Lammet och Grisen. .. så himla trevligt!


Han och hans kollegor åkte dit redan innan lunch, jag och dem andra +one fick bila efter när som det passade. Själv kom jag fram strax innan 17. Jag var inte med på relax men kom lagom till välkomstdrinken och försnacket med dem andra. 


Maten på Lammet och grisen -outstanding! Jag har varit där en gång tidigare och verklig gillar deras koncept. Lite annorlunda var det nu eftersom dem hade redan innan beställt in förrätten med dryckespaket -något som vart ett och annat glas för mycket. 


Det var hur som helst supertrevligt och när middagen var över gav sig jag, Jonas, hans kollega med respektive + en annan anställd av sig till en nattklubb. I min ålder -eller vår ålder är det inget jag skulle rekommendera! Men eftersom en i sällskapet -en lagom ung under 30 kommer att sluta efter årsskiftet så ville vi följa med han på en hej dundrandes fest. Vi ha så himla roligt, jag kan inte minnas då jag sist var ute på klubb, med drinkar och dans till musik jag idag enbart hör på min tik tok för tidsfördriv -jag älskade varje sekund av det!

Man blir liksom aldrig för gammal för musik, dans och drinkar -möjligtvis för ungdomarna under 25 bast!


Dagen efter -inte alls lika kul och hur vi ens tog oss hem från Sälen ca 1,5h bort var för mig dagen efter en gåta.. som jag till och från i 24h spenderade i säng!


Var det det värt det -alla dar i vecka!

 

 

 

  

🖤 

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards