Alla inlägg under februari 2022

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13


..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridskor längst tipspromenaden -fast än att jag både dagen innan och samma dag hade frågat om dem inte skulle ta med sig sina skridskor?! 


  

Det var skönt att för första gången på 4v kunna komma ut och göra något tillsammans. Den här karantänshärvan vart väldigt utdragen -i mitt fall, hela 20 dagar! Det var en lättnad när jag i slutet av veckan såg dem du släpper restriktionerna! 


I torsdags kunde jag äntligen boka min tid för att göra naglarna -som jag hade längtat. Dem jag hade innan har jag haft sen i början av december. Ni kanske kan tänka er utväxten -och hade helt tappat den form jag annars har.


 

  

Igår bokade jag också in en massagetid

-något min kropp verkligen behövde! Det var en kombinerad massage

-avslappning + behandling. 45min av sinnesro. Man borde göra det oftare, ta sig tid och rå om sig själv. Kändes som ett fint avslut efter dessa karantänsdagar -som en början på något nytt!


🖤

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards