Alla inlägg den 2 mars 2018

Av Natascha Lindberg - 2 mars 2018 21:02


Ni kanske minns när jag i förra veckan dagen innan

jag vart magsjuk skrev om proteinpulvret som jag

hade beställt?

Jag hade det dagen efter! Jag bara älskar snabba leverans! Ja hur som helst, i går påbörjade jag 30 dagars "kur"! Jag har väg och mätt mig och tagit före bild!

Efter 9 långa otränade dagar så var jag tillbaks at the gym igår, som jag har saknat.

Det ska bli sjukt spännande att se om man resultat!

Jag är absolut inte överviktig nu, inte speciellt otränad heller...jag bara vet att det kan bli bättre! 

 

Proteinpulvret är helt ok, inte jättegod men absolut inte äcklig, lite för söt för min smak!

Jag älskar att jag känner mättnad av den,

håller hungern borta ca 2-3 timmar!

Perfekt att ta direkt efter träningen.

Kapslarna, sammanlagt ska jag ta 5 st kapslad dagligen, lite rörigt att hålla koll på alla...pga lite lätt halsbränna/uppstötning bör kapslarna tas i samband med mat, den delen står ioförsig klart i beskrivningen! 

 

Burkarna, jag älskar att dom är så stilrena och kan stå framme utan att det ser stökigt ut!

 

         

 

En boost till mig från Jonas,

hur snygga var inte dom här?!

 

   


 Supersköna men som ni ser också supersnygga!


     


Kläder på gymmet är absolut inte viktigt. Jag dömer inte dom som inte har det senaste, nyaste eller häftigast. Jag tänker inte ens på vad folk har på sig om jag inte bara fastnar för något riktigt snyggt.

Jag däremot får en liten kick när jag får köpa nya träningskläder. Dom ska först och främst vara sköna...

men dom måste också vara snygga! Jag tror också att snygga träningskläder utstrålar lite mer självförtroende än om man ex skulle ha bomullsbyxa och en stor t-shirt. 


Eller hur ser ni på det här?


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards