Alla inlägg den 3 maj 2018

Av Natascha Lindberg - 3 maj 2018 17:45


God eftermiddag!

Vet ni, jag är ganska positiv, jag hoppas och tror på dom mest besarra sakerna. Jag tror tror på det mest omöjliga! Så när massören igår säger att mitt problem med inflammationen inte kommer vara bättre idag ev mycket värre så väljer jag ju självklart att inte att tro på det! Jag ringde min chef och berättade situationen men att jag absolut skulle komma till jobbet idag! Jag sa igår kväll till Jonas att efter jobbet skulle jag köra 1 timme på löpbandet och att jag därför kommer komma hem lite senare! Barnen undrade om jag skulle vara hemma när dom kom hem -nej, inte ska jag vara hemma för att jag har lite ont, svarade jag dom!

 

Nu sitter jag här, inatt har jag har knappt sovit något ja jag vet att det låter ynkligt, så fort jag har somnat och rullat över på fel sida så vaknade jag av smärtan!

Att bara kissa är ett projekt! 

Jag hade faktiskt inte räknat med någon jättelång läkningsprocess, jag trodde kanske att jag skulle vara stel men ändå fungerbar!

Min arm går så långt som T-Rex position! 

Jag fick faktisk nästan ihop 2 timmar nu mitt på dagen. Jag vaknade i samma position som jag somnat i, stel men relativt utvilad!

 

Att vara hemma och vara sjuk utan att faktiskt kunna göra någon som helst nytta suger! 

Snart kommer mammas småpojkar hem och jag kan inte ens lyfta upp dom. Eddie förstår inte riktigt varför det inte räcker med att blåsa lite på det onda, varför jag i alla fall inte plockar upp honom! 

 

Nä, nu har jag fått gnällt av mig lite! 

Med allt detta vill jag säga er alla, fuska INTE med stretchning! 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards