Alla inlägg den 22 maj 2018

Av Natascha Lindberg - 22 maj 2018 20:19


Känslan att åka iväg, sova borta, äta gott ostört och dricka ett glas vitt, det är semester! 

Tyvärr kändes det inte lika mycket semester dagen efter!

Jag är så glad att vi äntligen fick till det! Jag är supernöjd med dom 24h som vi var iväg!

 

 

 

Jag är verkligen lyckligt lottad som har så fina vänner runt om mig! 

 

Klockan 04:00 kom jag och 2 andra i sällskapet i säng. Sist jag var uppe så länge va i samband med att hela vår familj fått magsjuka och jag fick ensam ta hand om dom. Då kanske ni förstår att det ligger inte i min natur/ålder att festa hela natten.

 

Men om ni bara visste hur roligt vi hade!.

 

Taxfree, för en gång skulle lyckades jag göra slut på lite cash där.

Som vanligt fick jag med mig lite smått till barnen, dom liksom räknar med det när jag reser bort..jag har alltid köpt med mig lite smått när jag kommer hem från en trip.

 

Till mig själv lyckades jag hitta en parfym. Eftersom jag lätt får migrän av starka dofter så är det sällan jag hittar en doft som passar mig. Sist jag köpte en parfym var 3 år sen!  Jag låter ingen köpa mig en parfym, om jag inte specifikt får pekat ut en innan!

Men den här...luktar så gott!

 

Och eftersom jag inte klarar av starka dofter så får heller inte Jonas välja vad han vill .

Men jag hittade den här till honom..

 

Sen köpte jag mig faktisk en St.Tropez Self Tan.

Jag köpte den för första gången redan för 2 år sen. Jag är verkligen supernöjd med den! Den är enkel att ha på, blir jämn och fint, luktar inget, håller länge och kladdar minimalt!

Dock är jag besviken, ser nu att jag hade kunnat komma ännu billigare undan om jag hade kört en prisjakt på den! Sånt här är alltid irriterande (!)  Man tror att man gjort ett klipp, sparat pengar och så upptäcker man motsatsen!!  

 

 

Men jag rekommenderar den starkt för den som vill bli lite sommarbrun men inte hinner med att sitta i solen, I mitt fall så tar solen extremt dåligt på mig. Jag blir röd men sällan brun... om jag inte är utomlands.

 

 

Sen köpte jag mig en egen Morsdagpresent.

Jag älskar Rituals produkter och har/haft nästan allt.

 

 


Organic Rice Milk & Cherry Blossom

 

Luktar ungefär så som jag tror att det luktar i himlen.  

 

 

Ha en trevlig kväll hörrni!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards