Alla inlägg den 18 september 2018

Av Natascha Lindberg - 18 september 2018 19:32



Gokväll, tisdag och vi är redan inne i mitten av veckan. Att vara hemma från arbetet medför att man hamnar lång bak i planeringen.  Nu har jag vart tillbaka på jobbet i 2 dagar och jag har gjort allt annat än att softat. Jag kan inte riktigt förstå hur jag har hunnit med allt förr, jag jobbar ändå 2h mer om dagen nu än vad jag tidigare har gjort. 

 

Någon träning har det inte och kommer inte att bli av alls i veckan, högst att jag tar mig en PW imorgon eftermiddag. Men det var en ihållande förkylning som tycks ha drabbat alla utom Jonas och Sammy. Kanske är det lika bra.. jag menar, hur skulle det vara om jag och Jonas åkte på mansförkylningen samtidigt?!

 

 

 

Nu är hösten här. Jag läser hur så många tycker hela årstiden är så mysig, tända ljus, varma koftor, te i soffan... jidda jidda jiddan. Allt jag ser är, kalla  och regniga dagar, oklart hur man ska klä sig, mörka morgon och höstdepression! Hösten är den årstiden jag mest ogillar! Jag måste sysselsätta mig med något, måste ha projekt! Jag har inte råd att bli rastlös och uttråkad, då tänker jag för mycket. 

 

Vad passar bäst om inte ett hemmaprojekt? Idag har vi faktiskt satt oss ner och beställt ramar till vår fotovägg i vardagsrummet, dom borde komma i slutet av veckan. Vi tänker att vi väljer foton och planscher efteråt, när man ser helheten. Äntligen. Jag ritade upp väggen när jag vabbade förra året och vi beställer ramarna idag... Vi kanske får upp dom till Jul nästa år??

 

Vet ni, nu ska jag frossa en McFlurry

och äppelpaj. 

Ha en fin kväll!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards