Alla inlägg den 16 februari 2019

Av Natascha Lindberg - 16 februari 2019 11:00


Jag vet inte varför men jag har verkligen sett fram emot helgen!


Tror ni inte att jag vart sjuk igen efter träningen i tisdags. Det är så himla typiskt! Jag kände ioförsig redan under dagen att halsen krånglade... men jag vägrade tro att det var så, jag menar -jag hade ju precis varit sjuk! Men jag fick synda för det ons-tor.


Alla Hjärtans Dag i torsdags, fick ni något fint, åt ni kanske god mat 

-firade ni dagen överhuvudtaget?

Kvällen innan klippte jag ut små hjärtan till familjens alla medlemmar och skrev en lite alla hjärtans dag hälsning. Tillsammans med lappen fick dom en varsin chokladkaka iaf dom stora. Kanske har jag gått och blivit gammal men jag känner att Alla Hjärtans Dag är en överskattad dag för oss vuxna. Jag vart nästan lite irriterad över att det stod blommor på bordet när jag vaknade igår morse -vi hade ju kommit överens om att inte köpa något till varandra, jag och Jonas. Men självklart uppskattade jag dom. Nej, jag köpte ingenting till honom. 


John.. han har älskat allt med den här dagen. Jag överdriver inte när jag skriver att han har pratat och längtat efter den här dagen i nästan 2 veckor! Han var så exalterad på att få ge oss hans fina pyssel som han gjort i skolan. Han har verkligen lagt ner sin själ på att fixa fina små gåvor till oss båda. Den här älskar jag allra mest, vår hjärtefamilj. Visst är den fin?

 

 

  

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards