Alla inlägg den 19 augusti 2017

Av Natascha Lindberg - 19 augusti 2017 22:00


Godkväll!

Att vakna till ösregn är aldrig en hitt, man vill knappt gå upp! Vi hade funderat på att åka till badhuset i Rättvik vi vill vänja Eddie vid pool innan Greklandresan men eftersom Eddie har börjat snora jag räknar med vab inom snar framtid så skippade vi det och tog oss istället iväg till Borlänge för att gå på Leos Lekland, självklart vart det succé! 

 

 

Och när man ändå är i Borlänge så passar man ju självklart på att åka till Ikea, inget vi egentligen behövde men lik ****  så kommer man ut med en full vagn. Vi passade på att köpa Sammy ett nytt skrivbord. Just nu ryms enbart hans dator där, jag vill ju att han ska kunna göra läxorna där...nu kan han göra/ha båda.

 

Det vart en riktigt lyckad dag. Vi vart båda överraskade över att Eddie klarade bilresan så bra. Han sov visserligen nästan hela vägen dit men var vaken på vägen hem. Det känns skönt, att åka bil med skrikande barn kan lätt bli stressande!

 

Nu till rubriken..

En granne ringde och sa att han hade fått LÄS några av våra brev/paket hem till sin brevlåda. Postnord tycks aldrig sluta förvåna! När vi kom hem låg vår post, 2 räkningar och ett paket från Wish. Jag har vågat beställa några plagg till Eddie från wish. Jag måste säga...jag är glatt överraskad över kvalitén. Dom är något tunnare än jag hade tänkt mig men jättesköna, snygga och dom är absolut enligt bild och beskrivning! Dom kommer pli perfekta för resan om 18 dagar. Jag kommer absolut beställa mer därifrån. När jag däremot har beställt kläder till mig själv så har jag fått beställa 1-2strl större, men fortfarande jättefina jag antar att jag har haft tur. Eddies kläder beställde jag utifrån vad han har för strl just nu och dom passade jättebra.

   

 


Ignorera hans blåtira, det är vad som kan hända om man klättrar precis överallt.

     

 

 

Nu är det dags att avsluta innan mannen somnar och sushin blir för varm. Har ni inte sett SONS så tycker jag ni gör det, en "ny" serie vi har börjat plöja av.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards