Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Natascha Lindberg - 18 februari 2018 20:45


Jag har precis slagit mig ner i soffan. Ex antal tvättmaskiner har gått, dammsugaren är typ full, huset är städat och ungarna ligger i säng. Finns det något bättre än en nybäddad/ren säng!? 

     

Jag bara älskar våra snygga kuddar från Rusta👌

 

Söndagssysslorna är klara och det är dags att sätta på Bron, Hur bra är inte serien?!  Jag som i vanliga fall har jättesvårt för danska kan inget annat än att älska kombinationen av Svenska/Danska! Och Saga, huvudkaraktären...älskart! 

 

 

 

 

 

 

Av Natascha Lindberg - 18 februari 2018 14:11


Jag har en  feeling, ni vet då allt känns så himla bra. Jag kan inte sätta fingret på det, det bara finns/är där. Jag njuter, suger in känslan! 

 

Jag har precis kommit hem från gymmet. Jag har bara för några veckor sen fått veta att jag har gratis gym i Nusnäs pga att jag jobbar på Grannas. Själva gymmet i sig är inget att hurra för, gammalt och luktar sådär blandat osäkert..man vet liksom inte vad det är man känner. doften brukar dock försvinna då man själv har blivit lite svettig. Jag har faktiskt fått till ett jättebra schema med familj, jobb och träning. För mig är träning viktig, för min och mina barns skull,

en hälsosam förebild! 

 

 

       

 

Det är en lugn helg vi har haft, som avslutades med att Jonas vart sjuk och drog på sig en mans-förkylning, ni vet... av den värsta sorten! 


 

Det här med att blogga har vart lite segt dom senaste veckorna eftersom jag vart tvungen att skicka tillbaka den nya datorn på reparation. Jag avskyr att använda mobile för bloggning. Jag vill ha en stor skärm och ett tangentbord. Det är sällan jag använder min mobil i Internet syfte! Men i fredags fick jag veta att den var på väg hem! 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards