Alla inlägg den 11 oktober 2021

Av Natascha Lindberg - 11 oktober 2021 11:30


.. på riktigt! 


I somras gjorde jag för första gången mina naglar -jag menar inte såna man klistrar på för en utekväll, såna man gjorde i tonåren.

Jag menar riktiga -med akryl.


Dem absolut första jag gjorde var i början av sommaren men då med tippar -det höll inte alls bra, mycket pga att jag säkert var ovan och gjorde dem alldeles för långa. Men dem sprack och lossnade precis i skarven av tippen -redan dag två. Det gjorde superont och händerna såg allt annat än attraktiva ut då det fattades naglar på vissa fingrar.

Dem vart superfina men tyvärr har jag ingen bild på dem.

 


Akrylen gjorde jag ett par veckor senare och nu är jag besatt!

 

Mina första akryl -något för långa.

 

 

Mina andra..

Även dem lite för långa och också lite ojämna.

 


  

Tredje...

 


Dem senaste..

Mina naglar med akryl förstärkning - älskart!

 

 

 

 

 

Ni kan också ta med i beräkningen att dessa är gjorda av en amatör -självlärd på knappt 1 år.

Alla detaljer på dem senaste är handmålat och är alltså inte en mall eller liknande!


Vad tyckte ni -håller ni inte med om att dem sista är helt fantastiska?


🖤

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards