Alla inlägg den 2 maj 2017

Av Natascha Lindberg - 2 maj 2017 20:17

 

 

Vilket väder vi har haft idag, känns som om våren är här för att stanna. Klockan är 20:18 och det är fortfarande 14 grader. 

 

I morse vaknade jag inte alls utvilad, ville bara dra täcket över huvudet och somna om igen...inte pga att Eddie har bökat, nej han sover som en sten nu för tiden att vi inte har slutat med ersättning tidigare! Nej jag vaknade trött för att det vart sent igår. Jonas påbörjade kaklingen igår. Just nu har jag blandade känslor kring kaklet. Jag ser slutresultatet men känner inte av den. 15 olika mönster på 5 kvadratmeter, känner mig yr när jag ser på det just nu faktiskt. Jag vet att det kommer att bli bra!

 

Annars då, ja...det händer inte så mycket annat, finns inte tid för annat. Jobba, laga mat, städa, tvätta, göra läxor, underhålla dom små och blir det en stund över så är det alltid något som behöver fixas i huset. Man hinner ju knappt gå på toaletten! Men helt ärligt, jag klagar inte..jag älskar mitt liv, min familj, vårt hem...jag bara önskar det fanns fler timmar på dygnet! 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards