Alla inlägg den 9 maj 2017

Av Natascha Lindberg - 9 maj 2017 20:24

 

 

Hörni, den där känslan att vakna på morgonen med en huvudvärk från helvete, den känslan får mig att vilja dra täcket över huvudet och somna om..speciellt i mitt fall eftersom jag nästan alla såna dagar fortsätter att ha huvudvärk resten av dagen! Slutade med att jag 15:30 åkte hem från jobbet. 

 

I eftermiddags var jag upp till Leklust för att kolla in en ny vagn till Eddie. I höst ska vi utomlands och jag vill därför ha en liten, smidig men endå rejäl vagn att ta med. Alla känns dock alldeles för små och plastiga. Vart vi ska åka har vi i dagsläget inte bestämt, priserna går upp och ner. Står mellan Grekland och Turkiet, vi ska försöka boka resan i helgen! Oavsett vart vi åker så kommer barnen älska det. En hel vecka utan måsten, ingen städning, tvättning, matlagning...bara en massa kul, mat, sol och bad👌 Jag är inte alls nervös över att resa med barnen, mest stressad inför förberedelserna, packning och tiden att hinna med allt. 

 

Imorgon är det dags för ÖNH i Falun. Jag hoppas dom kan hitta felet till min never ending förkylning! Det vore ju väldigt tråkigt om det nu visar sig att jag är allergisk mot katterna. Barnen älskar dom jag också och det vore tråkigt om vi måste göra oss av med dom! Men vad kan det annars vara?

 

Nä hörni, nu ska vi se Breaking Bad..har ni sett den? Min svägerska rekommenderade den. Första 1-4 avsnitt trodde jag det var ett skämt, det sämsta jag hade sett...men sen kom vi in i det och nu kan vi inte sluta titta. Kolla på den om ni har idétorka👌 eller tydligen kunde vi det för nu gick han och tränade ist. 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards