Alla inlägg den 22 januari 2018

Av Natascha Lindberg - 22 januari 2018 20:15


Jag lever.. knappt! Vi hade 2 helt fantastiska dagar i Stockholm. Vi såg så mycket fint, nytt och vart nyinspirerade. Årets höjdpunkt är nu över och det är bara att vänta in alla nyheter som redan i nästa vecka börjar komma in, jag är så exalterad och något nervös! Redan nu har jag smått börjat glömma vad exakt

jag/vi har beställt samma sak varje år!

Men jag tror absolut att det blir ett och annat nytt i inredning hemma hos oss!

 

Det är konstigt hur mycket mer fint jag ser nu när man går igenom bilderna, sånt jag inte såg där?!

 


Men det tog på krafterna i år. Hela lördagen låg jag i sängen bokstavligen, jag kan inte minnas om jag någonsin har legat och sovit en hel dag..något som den äldsta snabbt påpekade på kvällen, inte ens på söndag

hade jag riktigt kvicknat till! 

Idag har jag börjat känna mig som en människa, vilket är tur eftersom pappan i huset har åkt till Norge igår!

 

Det är något som händer varje gång Jonas åker bort på jobb, alltid är det någon som är sjuk eller så hamnar någon på akuten på riktigt! Självklart är det inget undantag den här gången, idag feber-vabbar jag med John. Det är ju så typiskt, jag som trodde att vi skulle klara oss till vabbruari!!

 

Med det har gått bra, vi har myst, läst, kollat på Frost typ 1000gg, och lerat. Efter skolan tog dom stora med sig Eddie ut på en promenad medans jag fixade middag. Vi har därefter hunnit göra ett

30 träningspass jag och dom stora...

allt går bara man vill!

Dom små sover, dom stora läser och själv har jag tid med att blogga..

 

 

Självklart fick nya doftpinnar från Rituals

följa med mig hem!

Jag verkligen älskar att mötas av en härlig doft när man kommer hem till folk, en känsla av renhet!

Och som vanligt när man handlar bra fick jag en gåva, rumsspray.

Den svarta..nja! Den vita..helt fantastisk!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards