Alla inlägg den 15 april 2018

Av Natascha Lindberg - 15 april 2018 12:21


Vilken fantasisk dag det var igår, vilken värme! 

Vi kickade snabbt igång dagen med ett gympass i Nusnäs, Jag och Jonas.

Lör-sön är dom enda dagarna på veckan som vi tillsammans har möjlighet att träna ihop.. det och att den äldsta vill/kan ställa upp! 

Efter lunchen hade Jonas sysslor som han ville ta tag i, Eddie behövde sova middag och jag hade ingen lust att sitta inne...klädde på Eddie, ner med honom i vagnen och tog därefter en 70 min PW i finvädret 👌 


   


   Det gjorde både mamma och Eddie gott! 


Resten av dagen spenderade jag

med min syster. 

Jag är så glad och tacksam över att vi tillslut fick en relation. varför det har vart så, en komplicerad relation kanske jag (med hennes godkännande) tar en annan gång! Jag har inte bara fått en syster, barnen har fått en moster..Som dom avgudar! Moster hit, moster dit...och så lite Tyson på det. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards