Alla inlägg den 5 augusti 2018

Av Natascha Lindberg - 5 augusti 2018 10:45


Sen va vi här igen.. i Augusti, då alla skolor/dagis öppnar, man börjar arbeta igen och sommar blir till höst! Barnen har 2,5v kvar på sitt sommarlov och jag har en ledig vecka kvar, Jonas.. han börjar arbeta på tisdag.

Det har vart den bästa sommaren någonsin. Kanske är det för att jag har stressat mindre, kanske är det för att jag faktiskt har tagit ut semester och verkligen haft semester, kanske är det vädret... hur som helst så har det vart en sommar att minnas! 


Igår kände jag mig lite rastlös och bokade därför en bowlingbana på parken, jag kunde väl aldrig tro att 2 av 5 barn inte skulle vara sugna på att följa med. Både Theo och Sammy ville vara kvar hemma?!  Den äldsta däremot hakade på. 

 

 

 

 Idag regnar det, fortsätter det så få det bli en riktig slödag framför tv:n. Barnen lär älska den idén! 

 

Själv har jag massor att göra, idag tänkte jag gå igenom ungarnas ytterkläder, lägga ut utväxta kläder till försäljning och i såna fall måste jag planera och skriva upp allt nytt som måste införskaffas! 

 

Hoppas ni får en fin dag!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards