Alla inlägg den 19 april 2019

Av Natascha Lindberg - 19 april 2019 18:15


Vilket fantastiskt påskväder -jag önskar att jag också hade fått njuta lite av vädret.

I december egentligen för flera år sen fick jag den briljanta idén om att fräscha upp butiken lite. Det kändes som om den mintgröna färgen hade gjort sitt och butiken behövde sig ett lyft. Jag tänkte att det passade bra nu, den här påskhelgen eftersom det vart röda dagar i samband med påsken. Jag visste inte då då vi påbörjade planeringen att min hand skulle krångla. Jag har förhoppningar om att min kollega ska vara klar med målningen imorgon och jag sen ska få till butiken på söndag -det ger mig en ledig dag i påsk. Jag kan ju alltid önska!


Jag kickade faktiskt igång dagen med ett träningspass redan klockan 07.40 Jag hade redan igår planer för det men både jag och Jonas tvivlade på att det faktiskt skulle ske eftersom inte direkt frivilligt går upp -om jag inte måste. Eftersom Eddie envisades med att vakna 06.50 och det faktum att Jonas inte hade några som helst planer på att gå upp med honom så passade jag på att gå upp, ge dom frukost för att sedan dra iväg och träna. Jag älskar att få till träningen innan frukost och dagens alla måsten -man blir definitivt pigg!


Nu känner man att energin har laddats ut och jag är glad över att kunna slå mig ner i soffan helt för mig själv och ta det lite lugnt. Jonas har tagit med sig småttingarna och vår äldsta hem tills sin lillasyster där dom ska äta en påskmiddag. Visst hade jag kunnat följa med men jag tyckte ändå det skulle bli lite skönt att få lite ensamtid på hemmaplan.

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards