Alla inlägg den 29 februari 2020

Av Natascha Lindberg - 29 februari 2020 20:45


Då är mina första 30 dagar över -dom viktigaste enligt mig! För om jag inte ser någon som helst resultat så blir jag lätt omotiverad och nästan ger upp -hur är det för er?


Till min förvåning så har ett par cm här och där försvunnit dom senaste 30 dagarna

-ett par cm mer än vad jag trott!


Vikt: 84kg Idag: 80,4kg

Magen har jag faktiskt mätt på 2 olika ställen, den smalaste delen samt rakt över naveln

-för helt ärligt vet jag inte hur man mäter magen? 

Den smalaste delen 85cm Idag: 81cm

Rakt över naveln: 97 cm Idag: 92 cm

Arm: 32,5cm Idag: 31,5cm

Rumpa: 107cm Idag: 103cm

Lår: 65cm Idag:63,5


Helt ok resultat va?! Som jag skrev i tidigare inlägg -jag har lätt för att gå upp i vikt..

men också lätt för att gå ner när jag vill! 

Nu är det bara att fortsätta i samma lugna tempot så blir det superbra inför sommaren. Ingen hets, stress eller ångest -det här blir precis så som jag vill!

 

Jag ska ordna med lite bilder vid ett senare tillfälle!

 

 

 

Av Natascha Lindberg - 29 februari 2020 13:17


Ja då är vi äntligen hemma nu -borta bra men men hemma alltid bäst!


Alldeles precis lagom om ni frågar mig -igår fick jag nämligen syn på 2 st småprickar på vår yngsta och förstod direkt att det är vattkoppor på gång. Jag trodde att vi haft "oturen" att ducka det den här gången eftersom Eddie hade vart hemma nästan hela den veckan som vattkoppor startat på dagis för ganska precis 14 dagar sen. Jag hoppades men var ganska säker på han ännu en gång klarat sig.

 

Det har också funnit situationer som vi med alla medel har försökt att undvika just vattkoppor. Stunder då det har vart allt annat än "lägligt" för sån. Exempelvis då vi har haft inplanerad utlandsresa, weekend, cup med hockey eller veckor då vi har haft full med inplanerade kundmöten, kurser eller andra viktiga möten som man helst inte ska ändra på.

 

Men just nu, just den vardagen som vi befinner oss i nu - den kan inte bli mer "lägligt" för vattkoppor -det ska ändå ske så varför inte "välkomna" det nu när man kan vabba utan stress?

 

  


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards