Alla inlägg den 19 januari 2022

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


Då är vi där, så som många andra just nu

-i familjekarantän. 

Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige" 

Nu tänker jag att det hade vart "bra" om alla blir sjuka på en gång så att vi kan börja leva som vanligt igen! Riktigt så verkar det inte bli och ingen annan i familjen får några symptom. Nu går vår karantänstid ut på lördag -då kan vi lika gärna hoppas på att vi är klara med det här.


Imorgon jobbar jag -javisst, ni läste rätt. 

Covid har spridit sig son en löpeld här i trakten och har även svischat förbi min kund. Fördelen med att jag sitter i karantän är att jag även kan göra det hos kund eftersom hen själv sitter i det. 


Jag har i alla fall kommit mig för att göra egen nötmusli, ett recept jag har kommit över på jobbet. Fast än jag råka glömma av tiden, och kanske hade jag den inne 10 min för länge - trots det så vart den riktigt god.

 

  

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards