Alla inlägg den 1 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 1 januari 2020 13:53


 

Jag ställde en fråga i ett tidigare inlägg -ifall ni var intresserade av att veta mer om mig? Till min förvåning så fanns det några stycket som faktiskt vill det -det känns ju väldigt roligt!


Jag tänkte göra det ihop med lite bilder -jag tänker att det blir roligare så.


 

Det här är jag och min man -det är vi två som driver den här stora familjen på 9 st.

Min man heter Jonas, är 38 år och är uppvuxen i Mora. Själv heter jag Natascha, jag är 34år och är adopterad ifrån Ryssland.

 

 

Här har ni oss alla. Mamma pappa och massor av barn.. och ja -bara pojkar!

 

 

Pojkarna längst ut till höger heter Simon och är 16 och pojken till vänster heter Sammy och är 14 -det är mina bonusbarn. Dom bor här på heltid, det har dom alltid gjort. Sammy har ett varannan helg umgänge med sin mamma med inte Simon.

 

 

Simon och Jag har idag ett väldigt speciellt band. I höstas var jag och han ensamma till Krakow -skapade starkare band och oförglömliga minnen. 

 

 

Pojken i mitten är min förstfödde och kommer ifrån tidigare relation. Han heter Theodore, är 11 år och började i höst att spela hockey. Han har under sin uppväxt bott heltid hos oss men idag växelvist hos sin pappa. Relationen mellan mig och Theodores pappa är idag jättebra! 

 

 


Superhjältarna på den här bilden heter John och Eddie. Dom två är våra gemensamma barn. John blir i Mars 8 och Eddie fyller 5 i Juli. John är pappas kille och Eddie är definitivt mammas. Eddie är också den som bestämmer här hemma - familjens boss!

 

 

Familjens katt heter Ragnar och hunden Bosse har vi bara haft i 2 v. Dom två är inte riktigt vänner än -någon som har tips på hur man kan lösa det?

 

 


 

Jag hoppas ni har fått en klarare bild kring mig och min familj.

Har ni frågor så ska jag försöka svara på dom alla.

 

Av Natascha Lindberg - 1 januari 2020 13:18



Hej -hur mår alla idag?!

Jag har faktiskt inte kommit upp förrän precis nu. Jag har vaknat och somnat om säkert 100gg. Jag va inte dålig eller något sådant, jag hade bara så himla ont i magen. 


Idag tänkte jag faktiskt inte göra någonting -det kan vara rätt skönt med såna dagar. Det känns så onödigt att tuffa på i 100 dagen efter nyåret, det är lite som nystart idag och det känns som om man har all tid i världen för "måsten" se. All stress kring julmat, klappar och nyår har nu lagt sig och det kan vara skönt att just idag pusta ut och ladda om.



Det vart en lyckad kväll igår med några av våra vänner. Vi åt, skratta och spelade spel för att vid 12 slaget skåla in det nya året med varandra och våra barn. 


 

 

 

Jag brukar sällan lägga ut matbilder -får sällan till nån bra bil. Men min mans potatisgratäng som ni ser i den där lilla grytan är to die for! Grädde, lök, vitlök, lövtunna potatisskivor toppat med västerbottenost -ni hör väl?! 

 

Hur har ert nyår varit? 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards