Alla inlägg den 22 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 22 januari 2020 14:50


Det känns så skönt att jag har kommit igång med träningen igen efter alla ledigheter.

13/22 genomförda pass på gymmet -jag är sjukt nöjd! 


Jag hade egentligen 2 st inplanerade pass kvar på den här veckan men hade helt glömt av att jag idag skulle göra mina ögonbryn och måste därför undvika svett under läkningstiden. Lite typiskt, det blir alltid så här -när man precis fått upp energin så händer det nått och man måste undvika träning. Det hindrar ioförsig inte mig från att "lugnt" hemmaträna

-vilket jag ska göra redan idag! 


Nu när jag har kommit in i en "stressig" period på jobbet så försvinner det lite av den möjligheten att kunna äta mina mål riktigt. Tidigare har jag ätit frukost, mellanmål,lunch, mellanmål, middag och mellanmål. Dom här mellanmålen kommer jag inte att få i mig som jag ska -som tidigare har bestått av ex hårdbröd-smörgås med ägg... det vill säga mat du äter vid ett bord. Jag behöver ha något som jag snabbt får i mig för att orka med vardagen.


Jag har därför beställt Proteinpulver från Protein.se 

Jag behöver det där lilla extra mellan målen för att orka med dagen, hemma och sen träning eftermiddag/kväll.

 

 

Jag kan ju varmt rekommendera Slim Strawberry -utsökt!

Vill man så går det även att blanda pulvret med mjölk, du får i dig lite mer, får en mer mättad känsla och konsistent är densamma som milkshake.


för att klargöra Jag är väl medveten om att det här ett kosttillskott och inte ett ersatt mål. Jag har heller inte tänkt att byta ut alla mina mellanmål mot dessa! Men det är ett trevligt alternativ för mig som annars inte får i sig något alls -det här är en balans för mig.

 

Använder ni kosttillskott eller andra produkter ihop med träning?

 

ps, det här är heller inget samarbete med protein.se. Jag har tidigare köpt deras produkter och har varit jättenöjd med om. Det var bara ett tag sen och fler smaker har tillkommit -därav prover!

 

Av Natascha Lindberg - 22 januari 2020 14:31


Hallå på er! +3 grader känns dock som - men solen tittar fram mer än någonsin.


Nu har vi funderat fram och tillbaka och kommit fram till att vi kommer att boka en resa till Turkiet i höst för oss och dom två minsta -med störst sannolikhet till samma ställe som förra året. 

 

  

Visst finns det andra ställen att åka till, mer i välden att uppleva. Vi var bara så nöjda med förra årets resa och hela upplägget hos Nazar att jag inte känner för att byta. Åker man med barn kan jag inte se att du kan hitta ett bättre bolag att resa med. Du får så mycket för en så mycket mindre peng =mer semester. 

 

Vi har som sagt inte bestämt oss men troligen..


Självklart kommer vi att hitta på något med dom större

-vad vet vi inte än.

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards