Alla inlägg den 10 oktober 2020

Av Natascha Lindberg - 10 oktober 2020 19:34


Hallå -vad har ni sysslat med idag? 

Här har vi haft regn till och från hela dagen så det har inte blivit av att vi har vart ute. 


Vår yngsta följde med sin kusin till badhuset, vår näst yngsta har vart på bowling-kalas och en av dom mellersta har haft hockeymatch som min man var med på eftersom han hade ansvar för klockan. Själv har jag tvättat, tvättat och tvättat lite till. Klockan är nu 19:40 och jag ska hinna med ytterligare en maskin innan sängen.


Tanken är att jag ska få bort det mesta i tvättkorgen eftersom imorgon förmiddag åker min man till Skåne på jobb -En hel vecka ensam med 4 ungar.  Vi planerade hans jobbresa efter när Theo inte är hos oss. Det blir för mycket krångel att försöka få allt att gå ihop med hockey och dom andra barnen. 


Ikväll ska vi se serie och äta en sushilåda -sushikontot just nu är utom kontroll!

Men finns det något godare?  Det tycker säkert många av er -men här hemma skulle vi kunna äta det till frukost, lunch och middag.


 


🖤


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards