Alla inlägg den 17 oktober 2020

Av Natascha Lindberg - 17 oktober 2020 14:58


Hej -vilket fantastiskt väder det är idag. Solen verkligen lyser och det är så där härlig varmt breeze som omfamnar en när man går ut. Visserligen har jag bara vart ute en kort vända men barn och man har upplyst mig efter att ha varit ute hela förmiddagen och höststädat på gården. Plockat ner studsmattan, vart till tippen med skräp och plockat undan robotklippan. Just nu är dom hos svärmor och hjälper henne och skulle därefter träna -jag har hela huset och tystnaden för mig själv, väl behövligt efter 1 vecka ensam med barnen.


Vad har jag gjort i vecka då? Jag har hunnit med min träning, jobbat, tagit hand om barnen som har varit allt annat än samarbetsvilliga och hamnade på akuten igår kväll efter att ha haft anfallsliknande huggsmärtor i ena tinning under hela dagen. Eftersom det hela är väldigt oklart och fler prover måste tas om så får vi ta det i ett inlägg senare. Ingen idé att spekulera eller slänga ut symptomer här innan sjukvården har gett mig mer information. Idag mår jag bättre. Jag har ont och är jädrans trött -men mår ok. Jag fick sova tills jag själv vaknade och det vart inte förrän vid 12 tiden -att det ens är möjligt att sova så länge.


Veckan har verkligen gått i en rasande fart och det är skönt att mannen nu äntligen är hemma och vardagen blir lite enklare. I vanliga fall tycker jag det är lite skönt när vi får tid ifrån varandra -alla behöver det då och då. Jag brukar hinna se en hel del serier, lyssna ljudbok, blogga etc. Eftersom småttingarna har varit allt annat än glada och samarbetsvilliga så har jag den här gången istället räknat dagarna till Jonas kommer hem. Det vart ju tråkigt när jag sen måste åka in till akuten hela fredag kväll. Myset får istället bli idag med -ja vad annars om inte sushi!

 

 

Jag gillar ju som sagt inte hösten -inte alls.

Men visst tycker även jag att det är mysigt när man kan börja tända ljus. 

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards