Alla inlägg den 12 oktober 2020

Av Natascha Lindberg - 12 oktober 2020 13:56


Hej -jag överlevde gårdagen, trots att småttingarna testade alla mina gränser. Men faktiskt så slängde jag dom i säng nästan 1h innan vanlig sängtid. Tålamodet svajade på noll redan strax för 18. 


Folk brukar säga "det där klarar du väl galant" Ja absolut, det måste jag -eller finns det andra alternativ? Jag kan ju inte lämna tillbaka dom. 

 


Vi har 5 barn och det kan vissa dagar vara skitdrygt men jag tror faktiskt inte det är så stor skillnad på 2 eller 5. Våra 3 äldsta är ju ganska så stora, den äldsta snart vuxen så dom klarar ju sig själva -mer eller mindre. Det är dom 2 små som tar tid och energi. 



Igår fick jag till ett träningspass. För första fången på månader så har jag träna överkroppen -armar, bröst och rygg. Idag kom jag knappt upp ur sängen. Styrkan som krävs för att lyfta kaffekoppen är outhärdlig. Det är som om hjärnan och överarmarna inte har kontakt. För att få med mig koppen in i ett annat rum måste jag hålla i koppen och samtidigt backa för att får med mig den -att lyfta är inget alternativ. Ja jädrans -så ynkligt det låter! Det kommer säkert kännas bättre efter nästa passa -idag har jag ett hiit på schemat.


Min man är i Skåne på jobb och blir borta hela veckan. Han berättade tidigare idag att det flyter på fint och att han kommer kunna sluta tidigare idag. Jag tycker han ska passa på att njuta och utforska stället lite -han är i Ängelholm. Har ni varit där -vill ni tipsa om något att se eller göra? Han är ju ändå där och har tid så varför inte passa på att lusta sig lite under tiden. Annars ska han tillbaka till hotellet för att träna och sen hänga på rummet

-låter ju inte toppenkul?! 


Ha en fortsatt fin dag! 

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards