Alla inlägg den 29 oktober 2020

.

Av Natascha Lindberg - 29 oktober 2020 20:24


Gokväll -redan torsdag och hela 10 dagar sen som jag bloggade. Lusten har inte riktigt funnits -inte har jag heller haft något riktigt vettigt att blogga om, troligen inte ens nu. 


Dagen gick i en rasande fart. Jag kickade igång dagen så som jag faktiskt gillar det bäst -med ett träningspass. Jag älskar att få träningen gjord innan lunch -det känns som om man har mer av dagen kvar då. Jag börjar återigen få tillbaka min kondition och styrka -fast än jag numera tränar hemma. Jag har under åren köpt på mig träningsredskap och har ett ganska så fungerande hemmagym i vår tvättstuga. Det passar mig utmärkt att träna hemma -i vilopauserna passar jag på att vika ihop lite tvätt. 


Idag har vi haft besök av svägerskan och småkusinerna. Jag hade hoppats på att Eddie kunde roa hennes små medans vuxna pratade men riktigt så tyckte inte Eddie som var allt annat än underhållande för dom små. Det var ändå trevlig att få umgås med någon utan att behöva lämna sitt egna lilla trygga hem. Jag är så -jag är hellre hemma än att åka någonstans. Men riktigt så är inte mina barn och kanske skulle vi ha åkt till dom för lite miljöombyte. 


 

Visst är hon söt -lilla Idun. 

och ja -jag blir nog lite sugen på en liten när jag får hålla en färsk liten bebis.

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards