Alla inlägg den 31 oktober 2020

Av Natascha Lindberg - 31 oktober 2020 22:45


Gokväll -vilken fantastisk dag jag har haft. Den har gått i ett från morgon till .. ja nu.


På förmiddagen tog vi en tripp till Insjön och Clas Ohlson -underskatta inte den butiken! Dom har ju allt! Egentligen ville jag dit för att köpa adventspåsar till småttingarnas kalender men som alltid kom jag över en hel del annat! Det vart inslagningspapper, julklappar, led-ljus helt klart dagens bästa köp ..och ja -påsar till adventskalendrar. Tanken var att jag skulle pyssla med det ikväll men annat kom emellan. 


Dom har nyligen byggt om och nu finns det även ett litet museum med saker från förr -faktiskt ganska så skoj att se.


 

 

 

     

 

   

 

 

 

 

 

Ja -jag ber om ursäkt för bildbomben ifrån Clas Ohlson. Men det var ju så roligt att se det.



Tanken vart att åka vidare till Borlänge men varken jag eller mestadels min man ville vidare. Vi avslutade dagen med att åka till en super mysig lite restaurang i Leksand -självklart valde jag en burgare! 

 

 

  

En alldeles lagom dag med tillräckligt av spektakel. Hur har er lördag varit?

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards