Alla inlägg den 2 januari 2021

Av Natascha Lindberg - 2 januari 2021 19:11


..och jag är supertaggad. 


I förrgår såg jag den här bilden på ett instagramkonto. 


 

Jag kan nog inte riktig hålla med där. Visst är det så att saker inte kan förändras över en natt men jag kan någonstans se nyårsafton till en ny början -att göra saker på ett annorlunda vis.

Vi kan inte påverka pandemin men vi kan ju påverka lite det som är omkring oss!


Visst känner jag mig ganska så bitter och negativ emellanåt men jag kan ju också se allt det positiva och fina runt om mig! Jag kan ändå påverka lite grann hur pass mycket mitt liv ska su*a varje dag -eller är jag ensam om att tänka så? 


Jag brukar inte bära på en känsla eller önskan om att få börja om, vända blad eller tror att nyårsafton är ett livsförändrande event. Men efter 2020 och hur pass tungt det har vart för en del så känner jag att jag ser fram emot en slags förändring -vilket jag hoppas är nära nu eftersom ett vaccin är på väg ut för alla som vill. För mig är 2021 en nystar -ett slags brytdatum.

 

Jag hoppas att ni alla hade ett fint nyår!

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards