Alla inlägg den 15 januari 2021

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2021 13:29


Jag har inte vart inloggad på bloggen på över en vecka. Jag har inte riktigt tagit mig för att skriva -har heller inte riktigt haft något att skriva om. Inte vet jag om jag har något att skriva om idag heller. 


I tisdags gjorde jag mitt första arbetspass för i år -efter att ha haft ledigt i 3v. Det har varit skönt -även om man inte har kunnat göra något speciellt. Vi har åkt skridskor, bob och myst inne med film, spel och pussel. Barnen började i måndags skola och det vanliga ekorrhjulet är nu igång. 


Jag har på riktigt kommit igång med min träning och försöker i rimlig takt att komma tillbaka till den normala dygnsrytmen -vilket är svårt när man inte har haft några som helst måsten på så lång tid. I tisdags -efter att ha arbetat mina 8h så var kroppen helt mör och huvudet gick på lågvarv. klockan 19:30 kastade jag in handduken och gick tillsammans med min yngsta och la mig för natten.

Dagen efter -efter att ha fått nästan 11h sömn var jag nästan återställd.


Fredag idag då -helg och ledighet för resten av familjen. Som så många tidigare helger har vi inga planer inför helgen. Både skönt och ganska så trist. Jag vill känna att jag har möjligheten till friheten att kunna göra vad jag vill men kanske väljer att inte göra någonting

-idag är det lite tvärtom.


Ha en riktigt fin fredag!


🖤


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards