Alla inlägg den 4 januari 2021

Av Natascha Lindberg - 4 januari 2021 17:54


.. 4 dagar i på nya året. Satt ni några nyårslöften på nyårsafton?

Jag brukar inte ha några löften, däremot har jag i år satt upp ett mål -att tänka mer positivt. ex, istället för att klaga över att man snart ska börja arbeta så kan man istället tänka "vilken skön och lång ledighet jag har haft" Det betyder inte att jag vill börja arbeta -det betyder att jag är tacksam över att jag har fått vara ledig så länge. 


Jag har återigen tagit tag i min träning -efter en lång höst med sjukdomar som avlöst varandra så känner jag mig tillräckligt frisk för att börja träna. Jag är fortfarande snorig men efter 3 negativa corona-tester så kan känner jag mig lugn att ta tag i min hälsa.  Efter 2 intensiva träningspass har kroppen en träningsvärk som inte går att ta på -det kommer att krävas ex antal veckor för att komma tillbaka till mitt vanliga starka jag! 

 

  

Min fina familj -mina fina pojkar! 

 

Isen har äntligen frusit till i Theos hockeyrink och imorgon blir det skridskopremiär för vår yngsta -som han längtar! Vi har också bjudit över min mans yngsta syster med familj, korv och lek utomhus -mer coronasäkert kan det inte bli!

 

🖤

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards