Alla inlägg den 1 november 2021

Av Natascha Lindberg - 1 november 2021 14:45


..knappt 1 inlägg i månaden sen i Maj -vad hände?


Det är inte så att det inte finns saker att skriva om -för det finns det. Det är inte heller så att jag inte orkar -det gör jag. Tiden har inte riktigt vart med mig -trots att jag haft gått om tid sen jag bytte arbete i slutet av våren. 


Ett tag tänkte jag sluta blogga helt men sen kom jag ihåg anledningen till att jag började -det var för min skull, för minnen och tillbakablickar! Jag har vid flera tillfällen kommit på mig själv söka på olika saker bland mina inlägg -bilder och händelser. I år har jag inte mycket av det. Bloggen har fungerat som min dagbok eftersom jag inte alls gillar att skriva på papper.


hur som helst -v.44 och här i Dalarna kanske överallt? har barnen höstlov. Eftersom fritids i dag har vart helt stängt och det faktum att jag nästkommande helg -från och med fredag morgon ska "jobba" under Mora Kniv Cup så har jag tagit ledigt till barnen tis-tor. Jag passade också på att lägga in alla tidsbokade möten till dessa dagar istället för sprida ut dem på varje vecka

-tanken var att inte ha hinder för senare arbetspass. Den sprack när Eddie idag säger att han har ont i huvudet. Egentligen inget jag annars hade lagt så stor vikt på -men eftersom barnens vänner, några dem umgås med ofta har fått covid så känns det ganska viktigt att kolla så det inte är det. Helt plötsligt vart det lite isolerat lov!



Hur ser ert höstlov ut, har ni några planer?

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards