Alla inlägg den 10 april 2020

Av Natascha Lindberg - 10 april 2020 10:26


Veckan kom och veckan gick. Jag fick nästan ihop mina 16h och har därmed nästan fått ihop veckans kvot av timmar. Däremot började jag återigen känna av halsen onsdag eftermiddag

-fick lite lätt panik att det hela skulle tas om men idag, två dagar senare känner jag ingenting! Vilket är jätteskönt för vi har planer i grannkommunen Orsa idag återkommer om det sen. 


Jag måste bara få dela med er av en grej ifrån förra helgen då min man fixade Churros till mig -jag är sjukt svag för churros och blir så där himla lycklig när jag får syn på churros-stånd på ex marknad. Det har inte funnits i min värld att det skulle gå att göra hemma?! Och smaken, men du -precis så som köpta! 


 


Nu är Påsken här -jag har förstått att så många av er har längtat och sett fram emot den här helgen. Själv har jag liksom aldrig förstått själva högtiden och det var aldrig varit en grej hemma hos oss som små.. inte mer än att mamma alltid bytte till gula/påskliknande gardiner och dukar? Den enda högtid jag riktigt uppskattar och ser något "värde" i är julen -påsk och midsommar är lite av detsamma -du till och med äter exakt likadan mat. Potatis, sill, köttbullar, ägg och till det har du påsk eller julmust. Men till alla er som tycker om och uppskattar just den här högtiden vill jag önska er alla Glad Påsk!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards