Alla inlägg den 28 april 2020

.

Av Natascha Lindberg - 28 april 2020 06:15


God morgon -tisdag och jag ska strax till jobbet.


Tanken var att blogga redan igår men av oklara anledningar så fungerade inte min nästintill helt nya dator -jag fick inte igång den, den ville inte starta! Vid 16.30 fick min man mirakellöst igång den och det första som då skulle göras var att göra en backup på alla mina bilder som datorn innehöll. Det hade ju vart en mardröm att behöva skicka in den med vetskap att HPs tekniker då först skulle återställa datorn till ny innan dom sen kunde felsöka. Men nu är den igång igen och förhoppningsvis fortsätter den att starta oproblematiskt.


Helgen vart precis så som vi planerat -ganska lugn. Jag fick min man att äntligen skruva ner räcket på altanen och jag ser nu framför mig ett altanbygge till sommaren. Han var inte glad över det och buttrade bra länge efteråt att det vart att se konstig och tomt ut medans jag redan nu ser helheten framför. Vi är så olika män och kvinnor -tur är väl det!


Hoppas ni får en fin tisdag -här är det blött, grått och ganska kallt..

helt ok dag att arbeta på!

 

btw -till er alla som kanske missade svaren på min frågestund så finns det i mitt tidigare inlägg.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards