Alla inlägg den 19 april 2020

Av Natascha Lindberg - 19 april 2020 11:11


Söndag och veckans sista dag på vad jag har tyckt har varit ett långt påsklov. 

Har ni hunnit med alla "måsten", njutit av ledigheten och har er vårkänsla infunnit sig? 


Vi har gjort nytta så som gårdsstädning, nedrivning och planering av ett nytt staket, fått upp studsmattan och haft en mysig dag utomhus med ridning och grillning. Utan att ha planerat så kan jag se tillbaka på våra påsklov som alla innehåller en dag utomhus tillsammans med aktivitet och mat -kanske är det just det som är påsk för oss eftersom ingen i vår familj är förtjust i påskbord. 


Det var skönt att vakna idag och se solen som tittade fram och dessutom nästintill helt vindstilla -ni förstår..

Sen i onsdags förra vecka startade jag och min äldste en tävling med ett pris i potten bestående av en stor sushilåda -ni förstår väl att jag inte kan förlora?! Jag vet att det kommer att bli svårt, ungen springer istället för att ta cykeln upp till matbutiken ovanför oss och tar mer än gärna långa Bosse-promenader -allt för att få ihop lite steg. Men idag har jag lite medvind och ska få ihop mina steg som leder till min vinst! 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards