Alla inlägg den 13 april 2020

Av Natascha Lindberg - 13 april 2020 10:38


..hela dagen och även ett avslut på en annorlunda påsk för så många. Vi har firat påsken med kött, hemmagjord potatisgratäng med västerbottenost och påskäggsjakt till dom små.Barnen fick inte ut och knacka dörr och inte heller vi fick några påhälsningar från gubbar och kärringar -det glädjer mig att mina medmänniskor/grannar och vänner följer restriktionerna som just nu ges! 

 

Jag vet inte hur det är hos er men här hos oss är det ett riktigt busväder, det blåser så pass att knappt hunden står kvar på benen under promenaderna. Det får helt klart bli en inomhusdag för barnen -ja, vi hör till den katogorin av föräldrar som i vanliga fall "tvingar" ut våra barn en stund varje dag -oavsett ålder. 

 

 

 

Vet ni, jag börjar inse att vår Turkietresa är rätt körd nu -det gör mig så ledsen. Jag har längtat efter att få åka tillbaka dit sen dagen innan vi ens åkte där ifrån för ca 8 månader sen.

 

År 2020 är definitivt ett år vi aldrig kommer glömma!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards