Alla inlägg den 17 april 2020

Av Natascha Lindberg - 17 april 2020 13:47



Som några av er vet så startade jag i februari en liten viktresa, tanken är att bli sommarfit -både fysiskt och psykiskt. Jag hann med en hel månad och fick fantastiskt resultat innan jag som så många andra vart sjuk. Vägen tillbaka efter 3 v var allt annat än enkel. I förra veckan körde jag mitt första pass på gym i gruppträning -inte att rekommendera om du inte vill förlöjliga dig inför andra. Konditionen var lägre än botten -orken höll inte ända ut och då var det ändå "bara" ett hiit-pass på 30 min. Efteråt var självförtroendet på samma nivå som konditionen -det vill säga botten! 


Jag har nu tagit tag i träningen igen med då på hemmaplan. Lite pga corona men också för att jag vill bygga upp min styrka och kondition i min takt och inte på gymmet då "hetsen" är lite mer påtaglig när andra ser på. Jag har absolut inga problem att annars träna på gym eller om någon skulle se på -jag skäms inte. Men det känns inte helt bra psykiskt att halvdö på gymmet medans någon bredvid lyfter marklyft på typ 180 kg -förstår ni min tanke? 

Den här veckan har jag hunnit med 3 st pass och alla i min egna takt -det vill säga lååångtsamt! 


I födelsedagspresent fick jag minibands av min man för att maxa hemmaträningen -och nog maxar det allt! Jag kan verkligen rekommendera att införskaffa er minibands för hemmaträning. Dom kostar inte många kronor men ger så himla mycket till din träning.


Just dom här har jag -älska´t! 


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards