Direktlänk till inlägg 23 april 2020

Mina steg...

Av Natascha Lindberg - 23 april 2020 06:15


God morgon till er alla!

Kan vi snälla ta några sekunder, andas in och reflektera över vilket fantastiskt väder vi har haft dom senaste dagarna -det har ju vart magiskt och inte tycks det ska bli sämre.


Det har med andra ord inte varit speciellt svårt att ta sig ut på promenad för att få ihop steg till vår tävling. Jag har stannat upp, dragit djupa andetag och påmint mig själv om att världen inte alltid kommer vara så här och att vi alla har något att vara tacksamma över

-håller ni inte med?


 

 

 

 

 

Om ni bara visste hur sjukt fint det är just där jag bor -hamnen nedanför oss är som ett riktigt fint vykort!

 

Mina steg -håll i er.. 86,244 steg sen förra onsdag. Trots sin ansträng fick vår äldste ihop ca 63 tusen. Behöver jag gå in på hur fantastiskt det ska bli med en sushilåda ikväll

-kanske tar jag den imorgon som fredagsmys.

 


Igår hade jag en av mina numera lediga dagar. Kvällen innan åkte min mista hem till sin farmor och övernattade där. Jag fick sova helt ostört, slapp gå upp på morgonen och sova ut utan att bli störd -förstå mitt lyckorus. Jag kickade igång dagen med ett träningspass med mina minibands och en grymt bra spellista från spotify. Dörren ut stod på vid gavel och man kunde känna värmen utifrån. Jag fick duscha ifred och därefter dricka en kaffe utan att blir "störd" av att min yngsta ropar mamma 1 miljon gånger -maxat!

 

 

 

 
 
Ingen bild

Pärla

23 april 2020 09:21

Ja verkligen fantastiskt väder, har varit ute och gått mycket jag med. Får passa på. Jäklar va steg ni samlade på er. Härligt!
Skönt att få sova ostört, hehe.

Natascha Lindberg

23 april 2020 09:36

Men eller hur 👣 insåg däremot att ett par bättre skor måste införskaffas😅

 
TwinMom.se

TwinMom.se

23 april 2020 09:37

Ja herregud så härligt väder vi har! Tyvärr ska det bli sämre i helgen och nästa vecka här i Västerås, men bara tanken på att Maj närmar sig med stormsteg gör mig glad ändå!
Härligt att du tagit så många steg! Ska dra igång min aktivitetsklocka igen tänkte jag!

http://www.twinmom.se

Natascha Lindberg

23 april 2020 14:00

Tråkigt.. Ja majmånad brukar vara en fin månad i Västerås. Iaf då jag bodde där 🌸

 
Amanda

Amanda

23 april 2020 10:40

Vi har med haft ett fantastiskt väder här dom senate dagarna så underbart att man kan gå pomander nu i det fina vädret <3 underbara bilder du delar med dej av <3

http://https://nouw.com/amindiz

Natascha Lindberg

23 april 2020 13:59

Tack.. Ändå är det inte så som man i verkligheten ser de❤️

 
Tess

Tess

23 april 2020 11:36

Gud va härligt att få gå en promenad o se allt de där :D så jäkla vackert vi vaknade till snö vi fast inget som fastnat på marken men ändå - bara piss väder allmänt hahah! Du är grym på att fota vännen

http://https://blondinas.se

Natascha Lindberg

23 april 2020 13:59

Men fan så trist🙈 snö är det absolut sista man vill ha nu. Men tack🙏😘 Kram

 
Evahle - mammalivet och psykisk hälsa

Evahle - mammalivet och psykisk hälsa

23 april 2020 14:19

Det har verkligen varit underbart väder och det behövs i dessa tider! Grymt jobbat med stegen :)

http://evahle.se

Natascha Lindberg

23 april 2020 14:38

Tack -känner mig jäkligt nöjd faktiskt 👣

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards