Alla inlägg den 6 september 2020

Av Natascha Lindberg - 6 september 2020 12:45


..svarade min man mig i morse när jag frågade hur natten hade varit. 


Dagen efter mitt besök på BVC ringde arbetsterapeuten mig för att bolla tankar och idéer. Som vi misstänkte så får dom längre inte skriva ut boll/kedjetäcken -över huvud taget. Det finns tydligen ingen riktig forskning kring att det faktiskt fungerar trots att det fungerar. Hon rekommenderade mig ett tyngre tyngdtäcke -ett på 8kg eftersom hon tyckte att det han hade på 5kg var alldeles för lätt. Till min lättnad hittade jag ett helt nytt på blocket för 800.- Dom är ju trots allt inte billiga fast då på 9kg. Jag tänker att ett kilo hit och dit kan väl ändå inte spela någon roll? Min man åkte till Leksand igår för att hämta hem det och inatt fick vår yngsta testa det. Jag hoppas att det är en vane sak eftersom han har vaknat mer än någonsin inatt

-hela 10gg innan min man tillslut gav upp och la sig bredvid honom. Idag är han trött och jag faktiskt utvilad eftersom jag fick sova tills jag vaknade -ca kl. 11! 


Vi får helt enkelt ge det några nätter och hoppas att det är något han vänjer sig med. Situationen är som jag skrev i tidigare inlägg OHÅLLBAR! Vi han räkna på en hand antal nätter han faktiskt har sovit själv sen han föddes!


    


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards