Alla inlägg den 7 september 2020

Av Natascha Lindberg - 7 september 2020 21:35


Kära dagbok -för visst är det typ av en dagbok vi alla bloggare skriver i? Jag skriver för att minnas och kunna blicka tillbaka. Skriva med penna på ett papper har aldrig varit min grej. Jag gillar inte blyerts och det går inte att sudda ut bläck -och fel skriver man ibland. Jag har så länge jag kan minnas och haft tillgång till dator använt mig av den för att skriva ner uppgifter i skolan, dagbok och liknande. På den tiden sparades allt ner på en fyrkantig diskett -minns ni dom?

 


Natt 2 med tyngdtäcke -fortfarande ingen effekt men helt klart bättre en natten innan. Vi 05 gav jag tillslut upp och lät honom somna bredvid mig. När klockan sen ringde 07 kände jag för att skott i nacken -jag var dödstrött. Hela dagen har sen varit som en enda stor dimma. Jag är så utmattad, så sjukt trött och jag är trött på att vara trött! Jag känner mig som en otillräcklig mamma, en gnällig mamma, en mamma med kort tålamod och med väldigt lite förståelse för allt och alla! Jag är så ledsen hela tiden och jag kan knappt kontrollera det!


Det känns som om mitt psyke hänge i ett hårstrå ner för ett stup. Kanske är det just därför som jag också känner av min höstdepression -den gör sig mer påtaglig för var dag som går! 

 

Inatt ska jag faktiskt sova i ett annat rum och kanske får jag vakna upp något utvilad och med lite mer livsglädje -det är något mitt liv saknar just nu.


 

Mamma älskar dig -det gör jag! Jag vill bara få lite sömn.


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards