Alla inlägg den 26 september 2020

Av Natascha Lindberg - 26 september 2020 17:08


Nej för det är inge vanlig dag -för det är Sammys födelsedag -hurra hurra hurra! 


  

Idag fyller min näst äldsta bonusunge år.

 

Dagen börjar så som vi alltid firar födelsedagsbarnen här hemma. Med sång, ett litet paket, god dryck, fruktsallad och pannkaka. Pannkakor till frukost på födelsedagen har vart sen dag ett -fruktsallad och annat gott har kommit till på senare år. Och till middag får födelsedagsbarnet bestämma maten. Det gick från entrecote med potatisgratäng till Gulaschsoppa, Max och slutade med pizza. Jag själv hade valt entrecote 

-men nu är det inte jag som fyller år.

 


Åren bara rusar förbi -han hade alldeles precis fyllt 4 år när jag och hans pappa träffades hösten 09. Idag fyller han 15 år. Han är driven och kämpar hårt för det han vill ha. Han förstår värdet i pengar och jobbar gärna för att få ihop till sånt han själv vill ha! Han vill gärna klara allt själv -men ibland hade man önskat att han frågat om hjälp. Han har en humor som ingen annan och får den allra suraste att le. 

 

I 11 år har jag fått följa honom i hans utveckling, i 11 år -det är en evighet! Han känns som min egen -han och hans bror. Dom har funnits vid min sida lika länge som min förstfödde son, det är ju  helt galet! Jag gick från att inte ha några barn till 3 barn på knappt 1 år. Livet innan dom -ja den minns jag knappt!

 



Grattis vår fina unge på moppedagen

-Vi älskar dig!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards