Alla inlägg den 27 september 2020

Av Natascha Lindberg - 27 september 2020 20:08


Äntligen -äntligen sitter jag ner och kan andas ut. Hela dagen har gått i 100 och jag har faktiskt fortfarande energi kvar. Jag har vart effektiv idag -orken har aldrig vart så på topp som nu! 


För en tid sedan vart jag tipsad om ett kosttillskott för att höja min energi -eftersom jag som jag har skrivit tidigare om är rätt låg och deppig under vinterhalvåret. Jag har nu tagit tabletterna som är helt receptfria i 11 dagar och redan efter 1 vecka kände jag av hur fantastiskt jag mår. Jag är inte trött, orkar med allt och humöret har blivit så mycket bättre. Visst -kanske har det att göra lite med att Eddie numera sover i sin säng men känslan jag har nu är så annorlunda i jämförelse med alla dom andra åren. Jag mår toppen -vill gärna göra något mer idag men allt är redan gjort!


Jag har idag vart iväg och shoppat höst-skor med ett av barnen, vart in till stan för att köpa saltkringlor till Eddie som en morot för att han sover i sin säng, tvättat 5 maskiner tvätt och hängt upp lika mycket, handlat för veckan, kört min son på match till grannkommunen, städat och hunnit med ett träningspass. Till och med det har jag hittat motivation till -träningen har vart bedrövlig men jag har för 10 dagar sen påbörjat ett träningsschema som jag har orkat hålla ut med, 5 dagar kvar innan ett nytt schema ska läggas in -jag är supertaggad


Ja men ni hör -jag mår toppen


 

Alldeles precis innan jag satt mig här gjorde jag en ansiktstvätt och la på en mud-mask -något jag gör ca 1gg i veckan. Också det vart jag rekommenderad eftersom jag får ganska så stora porer i samband med när jag tränar regelbundet. Jättekonstig men så är det. Ansiktstvätt med cleansing brush gör jag dagligen och har fått superfint resultat -det tillsammans med mud-mask 1gg i vecka måste upplevas för jag kan inte förklara hur fantastiskt bra det faktiskt är!

Avslutningsvis har jag en nattkräm som jag blandar in några droppar faceoil i -klart! 


Jag hoppas ni har haft en lika fin dag som jag, om inte -det är en dag imorgon också!


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards